woensdag 13 oktober 2021

Internationale Suit-Up Dag

Voor zo'n dag komt toch maar één artiest in aanmerking? Wellicht nog meer maar ik denk bij een knap pak en muziek vooral aan Bryan Ferry.

De bedoeling van deze dag is dat je je in je beste en mooiste pak hijst. Zelf draag ik bijna geen pakken meer en soms vind ik dat toch wel eens jammer. Een tijd heb ik door mijn werk in pakken gelopen en dat had toch ook wel wat.
Tegenwoordig moet er iemand doodgaan of een heel chique feest voor ik een pak aan wil trekken.

Bryan heeft een dergelijke prikkel niet nodig en een knap pak is zijn standaard outfit. Vorig jaar met de verjaardag (26 september) van Ferry blogde ik al eens over deze geweldige performer.
Gek genoeg ben ik een enorme fan van Ferry maar Roxy Music ziet hier eigenlijk nooit de draaitafel.

Ferry draai ik dan toch regelmatig. Voor het album Dylanesque dat ik helaas (nog steeds) niet op vinyl heb.
Misschien moet ik eens een pak aandoen en bij een platenmaatschappij aankloppen dat ze dat eens gaan regelen..............

Ik gooi er aan het eind van de dag even het album  Let's Stick Together tegenaan met daarop het gelijknamige nummer maar ook het schitterende "The Price Of Love".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten