vrijdag 12 januari 2024

Kiss a Ginger Day

Dat is boffen...................ik ben getrouwd met een roodharige. Het klopt allemaal. Inclusief het pesten want als iemand er iets anders uit ziet ben je als snel de klos op school.

Alleen al die klasgenootjes zijn nu grijs en kaal terwijl rood haar heel lang zijn kleur houdt............
Dat meisjes met rood haar goed kunnen zoenen klopt overigens ook. Dus prima om daar eens een dag aan te besteden!

Uiteraard wel met een passende plaat. Voor bij de koffie heb ik gekozen voor het nummer Valerie van Amy Winehouse. We vinden dit nummer op het schitterende album Back To Black uit 2006. Het was haar tweede en tevens laatste album want Amy behoort sinds de zomer van 2011 tot 27 Club.

Heel heel triest. Jonge mensen horen niet dood te gaan. 23 juli 2011.............ik weet nog goed waar ik was. Ik kwam net terug op de MTB bij de tent op een camping in Kroatiƫ. M'n vrouw vertelde het. Beide fan en in de auto stond Amy ook regelmatig op.........

Ik was echt flink ontdaan en kan er nog wel triest van worden..............

Valerie dan maar:

 Since I've come on home
Well my body's been a mess
And I've missed your ginger hair
And the way you like to dress
Won't you come on over?
Stop making a fool out of me
Why don't you come on over, Valerie?

Valerie
Valerie
Valerie
Valerie
Valerie
Valerie
Valerie
Valerie

Why don't you come on over, Valerie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten