maandag 13 november 2023

Gemiste kansen #015

Gister vierde Neil Young zijn 78e verjaardag en ik kreeg meerdere reacties waarom juist ik daar geen aandacht aan heb besteed.

Ik ben een mega groot fan van de beste man, maar gisteren kregen even een paar dierbare voorrang. Daarmee is het eigenlijk geen gemiste kans. Ik heb juist de kans gepakt om wat aandacht te geven aan een paar heel lieve mensen.........

Binnen de context van deze blog is het echter bijna een doodzonde dat ik Neils verjaardag heb overgeslagen......

Dat maak ik even goed! Dus hier de docu die gemaakt is rond het album Barn dat twee jaar geleden verscheen. Heerlijke beelden van de omgeving en gewoon een groep muzikanten (Neil & Crazy Horse) die lekker muziek aan het maken zijn. 75 minuten kijk en luisterplezier!

Neil Happy Birthday!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten