vrijdag 2 september 2022

Trouwdag

Vandaag is het onze trouwdag en dat is mooie gelegenheid om drie van mijn favoriete love songs uit de kast te trekken:

God Only Knows’ - Beach Boys 
Ik geloof zelf niet maar het beschrijft zo goed hoe lastig het is om liefde te verwoorden. Dus riepen de Beach Boys hulp van hoger hand in want die wist het wel........... Klassieker onder de klassieke Love Songs..........en nog steeds prachtig!
 
Blijf - Van Piekeren 
Te vinden op het album De Wereld op z'n Kop. Jan en Johan hebben het zelfs een keer speciaal voor mij gespeeld. De zin “Blijf voor altijd bij me en langer als het kan” verwoord op zo'n prachtige wijze hoe echte liefde voelt.

Thank You - Led Zeppelin
We vinden het op het tweede album van deze legendarisch groep. Frontman Robert Plant schreef het voor zijn vrouw en wat een mooi geschenk. Nummer past mij als ingelopen schoenen.

If the sun refused to shine
I would still be loving you
When mountains crumble to the sea
There will still be you and me 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten