woensdag 1 juni 2022

Toast als verjaardagscadeau

Neil Young komt op mijn verjaardag met het album Toast. Leuk cadeau want dit album dat hij samen met Crazy Horse heeft opgenomen is jaren op de plank blijven liggen.

Het album dat rond de eeuwwisseling is opgenomen gaat over relaties en Neil vond het toen niet het moment om uit te brengen. Eigenlijk hetzelfde verhaal als met Homegrown. Het album zal dus weer persoonlijk zijn en mogelijk ook met een wat zwart randje.

Het album is in 2001 in de Toast studio's in San Francisco opgenomen en in de vinylversie zal uit twee platen bestaan.
Al 20 jaar wordt er door vele fans flink gespeculeerd over dit album en op mijn 66ste verjaardag zullen we het weten.

Het is bizar wat Neil Young allemaal uitbrengt maar het is natuurlijk heel simpel: je mag het gewoon in de winkel laten staan. De Toast op mijn verjaardag kan ik echter niet laten staan en in de pre-order vast een eigen cadeautje gescoord.

Ik ben reuze benieuwd maar de hoes is alvast prachtig.

Geplande releasedatum : 8 juli 2022

Tracklist Toast
 1. Quit
 2. Standing In the Light of Love
3. Goin’ Home
   4. Timberline
   5. Gateway of Love
   6. How Ya Doin’?
   7. Boom Boom Boom

Geen opmerkingen:

Een reactie posten