woensdag 18 september 2024

AC DC whisky

Afgelopen donderdag kwam ik deze whisky tegen en kon hem niet laten staan. Ik drink wel eens Ballantines. Niet dat het een geweldige whisky is maar ik drink het dan meer als een borrel.

Vooral als ik zit te knutselen met lijm en verf is een mooie Ardbeg of Coal Ila gewoon zonde. Afgelopen jaar bracht Ballantines twee speciale edities uit die muziek gerelateerd zijn. Naast deze AC DC is er ook een fles met Queen. De whisky is gewoon de standaard blend. Kroeg whisky die met een klontje ijs prima gebruikt kan worden om een slechte dag weg te spoelen.

Ik kon deze niet laten staan en wil nu eigenlijk ook wel die van Queen hebben. Alleen toen ik daar naar ging zoeken kwam ik het bericht tegen dat Ballantines eerdaags flessen uitbrengt met John Lennon en Elton John.
Voor je het weet heb je er een hobby bij want er was al whisky met Bob Dylan, Elvis, Kiss, Scorpions  en The Rolling Stones. Die laatste in een geweldige karaf met de bekende tong.

Merken als Jim Bean en Jack Daniels hebben dan weer verpakkingen uitgebracht in de vorm van een gitaarkoffer. 

Kortom: het is typisch zo'n thema wat uit de hand kan lopen...............

Niet een heel stevige en zeker geen complexe whisky, maar na een dag hard werken met de juiste muziek toch wel binnen te houden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten