donderdag 5 oktober 2023

Angry

Op de dag dat ik nota bene op vakantie ga kondigt een van mijn favoriete bands een nieuw album aan. Het nieuwe album van The Rolling Stones krijgt de titel Hackney Diamonds en ligt 20 oktober in de winkel.
Uiteraard gelijk besteld maar ik kon het ook niet laten om ook de eerste single ("Angry") van dit album te bestellen.

Naast een CD is deze single als 7 inch en 10 inch vinyl beschikbaar. Zo'n single op vinyl is gewoon veel te duur maar ik kon echt niet wachten tot 20 oktober wanneer het nieuwe album er is. Ik moest al iets tastbaars hebben van het nieuwe album van The Stones.

Daarnaast is het natuurlijk ook gewoon een heel lekker Stones nummer. Het nummer is voorzien van een wat ondeugende (in brave kringen was er ook al wat kritiek) videoclip, waar ook nog eens een hele rij aan heerlijke montage technieken zijn gebruikt.

In de beginperiode van The Stones kwamen singles heel vaak niet op een regulier album terecht en gelukkig hebben we die tijd ver achter ons gelaten. "Angry" is straks gewoon te vinden op de nieuwe telg van The Stones.

Normaal koop ik dit soort albums op de dag dat ze verschijnen en draai ik ze gelijk. Met Hackney Diamonds maken we het vanwege een aantal agenda-issues extra spannend, want met een paar vrienden afgesproken om de dag erna gezamenlijk de eerste draaibeurt te doen. Kijk er nu al naar uit maar voorlopig moet ik het nog even doen met de single "Angry" en daar ben ik helemaal niet boos om...........lekker zeg!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten