woensdag 16 augustus 2023

Roller Coaster Day

In de VS is het vandaag National Roller Coaster Day maar meer en meer initiatieven worden ontwikkeld om daar een internationale dag van te maken. Dat lijkt mij een prima idee want achtbanen zijn ongeveer een van de leukste bijzaken in het leven.

Als het over rollercoasters gaat is er natuurlijk één albums wat ver boven alles uitsteekt. Zelf ben ik een groot fan van Americana en toen ik in 2020 dit album kocht was ik ook definitief fan van Danny Vera.

Vaak hangen hits na een paar maanden mij wel de keel uit maar het nummer "Roller Coaster" kan ik nog steeds goed hebben. Misschien ook wel omdat het een heel bijzondere periode markeert waarin we allemaal even niet meer wisten wat wat en hoe.

In die Coronaperiode heb ik zelfs met een paar vrienden on-line live naar een optreden van Danny Vera zitten kijken. Was echt geweldig maar wel zo fijn dat we al weer even echt naar concerten kunnen! Houden zo zeg ik dan maar!

Over het album The Year Of The Snake heb ik al eens eerder geblogd en het blijft - zelfs los van de hit "Roller Coaster" - een heerlijk album.

Koffie met Danny Vera...........niks mis mee!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten