zaterdag 29 januari 2022

Happy Birtday

Vandaag is m'n lief jarig. Tegenwoordig lees je dat dan op Facebook. Wel zo handig maar zelf heb ik dat uitgezet. Ik heb eens in één jaar drie keer mijn geboortedag aangepast en iedere keer kreeg ik van dezelfde mensen weer braaf een verjaardagswens. Oppervlakkigheid is echt niet iets wat je zomaar overkomt. Geloof me: dat is een keuze!
 
Zelf ben ik in de zomervakantie jarig dus mijn eigen verjaardagen waren op de autobaan of op de camping. Ik heb dus ook niet heel veel met verjaardagen. Eigenlijk niks! M'n meisje vindt het wel fijn er iets aan te doen en dan doe ik uiteraard m'n best.
Met de huidige Corona-crisis zag m'n lief het niet zitten een feest te geven. Jammer want ik had al een goede stapel platen klaar liggen en een tapasbuffet maken voor 40 man vind ik echt een feest.
Dus haar verjaardag gaat - net als vorig jaar - helemaal onder de radar. Bijna dan want al die attente lui op Facebook hadden het maar mooi onthouden. Top!
 
Zelf heb ik vanmorgen als romanticus een mooi ontbijtje op bed gegeven. Dat krijgt ze iedere zaterdag maar nu net even een beetje extra m'n best gedaan. 
Doe ik ook nog even een toepasselijke plaat. Zelf had ik wel gedacht dat ik zomaar 10 nummers met het thema verjaardag uit de kast zou trekken.

Niet dus.............. Dat viel tegen!

Toch een gevonden en dat is dan ook wel gelijk een heel lekkere. Het nummer heet ook simpelweg "Happy Birtday". Het is het laatste nummer op het album Hotter The July dat in 1980 verscheen.
We horen een enorme energieke Stevie Wonder en het album spat echt uit de speakers. 
Dit vijf sterren album bruist van het eerste tot het laatste nummer van de energie. Het album had ook geen betere uitsmijter kunnen hebben dat deze "Happy Birthday" Zelfs een houten Klaas als ik kan dan nog nauwelijks stil blijven zitten......

Happy Birthday To You (en al die andere die ik op Facebook heb gemist)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten