zaterdag 20 november 2021

Duane Allman's Birthday

Hoewel ik op deze blog al heel veel aandacht aan The Allman Brothers besteed kan ik natuurlijk niet aan de geboortedag van Duane Allman voorbijgaan.
Nog geen maand geleden stond ik stil bij het tragische motorongeluk van Duane dat - en je kan het je nauwelijks voorstellen - alweer 50 jaar geleden plaatsvond in Macon/Florida.
 
Ik geloof niet in God, de hemel en welk hiernamaals dan ook. Als ik dood ben is het klaar, over en uit.
Dat neemt niet weg dat het wel een inspirerende gedachte is wat het zou zijn om Duane Allman ergens op een hemelwolkje te zien staan jammen met mannen als Jimi Hendrix, B.B. King, J.J. Cale, Albert Collins, Rory Gallagher, John Lee Hooker, Robert Johnson, Alvin Lee, Stevie Ray Vaughan en Tom Petty.
Een hemelse jam die eindeloos zou kunnen duren...........
 
Hoe boeiend die gedachten ook kan zijn geloof ik niet dat ik na mijn dood nog muziek kan luisteren. Dus daarom extra van genieten nu het nog kan. Bij de koffie gewoon een lekkere verzamelaar van een van de beste gitaristen uit dit deel van het universum.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten