dinsdag 24 augustus 2021

R.I.P. Charlie

Gister plaatste ik nog een blogje over een concert van The Stones in het F.C. Den Haag stadion waar ik in 1976 ben geweest.
Nog geen 24 uur later zit ik verslagen achter de PC het nieuws te lezen dat Charlie Watts op 80 jarig leeftijd is overleden.
 

Normaal schud ik voor deze blog met het grootste gemak een verhaaltje naar het toetsenbord. Nu zijn m'n vingers verlamd, traag en voel ik de ogen prikken.
Charlie ging al niet mee op tournee en dan weet je dat dat geen goed nieuws is. Veel fans zullen de avond verslagen doorbrengen. Het beste kan je dat dan toch doen met een van z'n fijnste drumpartijen.......
Bizar genoeg staat een van zijn beste drumpartijen op het album Tattoo You............dat album viert exact vandaag haar 40e verjaardag.............

Rust zacht Charlie
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten