maandag 18 januari 2021

Blue(s) Monday

Ja het is vandaag Blue Monday. Op het moment dat ik dit schrijf zit het grootste deel er al op.
Maar wetenschappelijk (ahum) schijnt vast te staan dat dit de meest deprimerende dag van het jaar is.

Het zwarte gat na de feestdagen, het grijze weer en de korte dagen schijnen mensen niet vrolijk van te worden.
Velen zullen inmiddels hun goede voornemens hebben zien sneuvelen. Kortom: een en al droevenis.

De Corona-crisis maakt het er allemaal niet makkelijker op dus dit jaar een soort Blue Monday Plus. Zelf heb ik mij niet gek laten maken. Mij maken ze de pis niet lauw zoals we hier dan zeggen.

Lekker thuis zitten werken en tussen de middag met met m'n lief - die ook thuis werkt - even een blokje wezen wandelen. Ja grijs maar wel lekker even een frisse neus.
Inmiddels is de arbeid vandaag gedaan en voor ik ga koken (nasi voor wie het wil weten) nog even een plaatje.

Als het echt zo Blue is dan moet het natuurlijk een Blues plaat zijn. Liefst een die blauw is!

Lekker plaatje trouwens!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten