zondag 5 mei 2019

Platenbeurs Gouda

Echt geweldig vond ik het niet. Wel een prachtige locatie. Beursje was namelijk in de Agnietenkapel.
Dit fraaie gebouwtje ligt vlak achter de Grote Markt in Gouda.

Locatie dus top maar ik had het er toch snel gezien. Smalle paadjes. Handelaren die hun kratjes veel te vol stampen zodat je niet lekker kan browsen.
Aanbod was ook niet mega en veel was gewoon veel te duur.
Ik wil best een Euro meer betalen in de winkel of op een beurs. Maar 25-40% hoger?

Voor de beginner stonden er wel een paar aardige bakken met platen van 2-3 Euro.
Verder vaders met drie kleine kinderen terwijl moeder aan de overkant schoenen zat te passen. Ik heb niks tegen kinderen maar ze waren alle drie te klein om überhaupt in de bakken te kijken.

Gouda is natuurlijk een prima stad om je alsnog even te vermaken. Gelukkig zit Rock Maniac Records aan de Grote Markt zodat ik toch nog met een knappe plaat naar huis ging.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten